پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پرسشنامه رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
پرسشنامه ارزش ویژه برند
دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند
دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر
پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر
پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند
پرسشنامه ارزش برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

 

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

پرسشنامه شامل 32 سوال می باشد

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راههای مقابله با استرس مبانی نظری راههای مقابله با استرس ادبیات نظری راههای مقابله با استرس چارچوب نظری راههای مقابله با استرس فصل دوم پایان نامه راههای مقابله با استرس دانلود مبانی نظری راههای مقابله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • موقعیت یابی مبتنی بر RSS در شبکه های سلولی

    موقعیت یابی مبتنی بر RSS در شبکه های سلولی شبکه سلولی موقعیت یابی موبایل توان سیگنال دریافتی دانلود پایان نامه موقعیت یابی مبتنی بر RSS سیستمهای مخابرات سیار سلولی موقعیت یابی مبتنی بر RSS در شبکه های سلولی دانلود پایان…

  • بكارگیری روش پردازش تصویر جهت تعیین میزان پتاسیم خاك

    بكارگیری روش پردازش تصویر جهت تعیین میزان پتاسیم خاك خاك پتاسیم پردازش تصویر كدهای رنگی RGB تعیین میزان پتاسیم خاك سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و…

  • بررسی کانال مخابراتی در ارتباط بین دو ایستگاه سیار در سیستم های MIMO

    بررسی کانال مخابراتی در ارتباط بین دو ایستگاه سیار در سیستم های MIMO کانال سیار ارتباط سیار کانال مخابراتی سیستم های MIMO ارتباط دو ایستگاه سیار سیستم های چند ورودی چند خروجی سیستمهای مخابراتی سلولی بررسی کانال مخابراتی در ارتباط…

  • پاورپوینت مفاهیم سود در گزارشگری مالی

    پاورپوینت مفاهیم سود در گزارشگری مالی دانلود رایگان پاورپوینت مفاهیم سود در گزارشگری مالی پاورپوینت مفاهیم سود در گزارشگری مالی مفهوم سود تعریف سود روش مبتنی بر رویدادهای مالی برای محاسبه سود مفهوم سود از دیدگاه تفسیری سود به عنوان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند مبانی نظری تعمیم برند دانلود مبانی نظری تعمیم برند پیشینه تحقیق تعمیم برند ادبیات نظری تعمیم برند فصل دوم پایان نامه تعمیم برند مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند ادبیات و مبانی…

  • تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی

    تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی تشخیص نفوذ با داده کاوی تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی سیستم های تشخیص نفوذ بر پایه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه با استفاده از داده کاوی تشخیص نفوذ با الگوریتمهای داده کاوی…

  • جزوه مطالعات انتقادی ارتباطات تاریخ و نظریه در آمریکا نوشته هانو هارت ترجمه دکتر سید محمد دادگران

    جزوه مطالعات انتقادی ارتباطات تاریخ و نظریه در آمریکا نوشته هانو هارت ترجمه دکتر سید محمد دادگران جزوه درس مطالعات انتقادی دکتر دادگران کتاب مطالعات انتقادی ارتباطات ارتباطات تاریخ و نظریه در آمریکا نوشته هانو هارت ترجمه دکتر سید محمد…

  • طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی آنها

    طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی آنها پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه شاخص های…