پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی

پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی

پرسشنامه خدمات بانکداری
پرسشنامه خدمات بانکداری اسلامی
دانلود پرسشنامه خدمات بانکداری
دانلود پرسشنامه خدمات بانکداری اسلامی
پرسشنامه استاندارد خدمات بانکداری اسلامی
پرسشنامه استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی
پرسشنامه عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 24 سوال است :

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی(مشتریان بانک ملت شهر اراک) تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

  

کاملا موافقم

موافقم

نظری ندارم

مخالفم

کاملا مخالفم

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی(مشتریان بانک ملت شهر اراک)

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

بررسی تاثیر عوامل موثر بر استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اسلامی(مشتریان بانک ملت شهر اراک)

 

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 

  • تعیین حداقل فشار امتزاجی با استفاده از روش تحلیلی

    تعیین حداقل فشار امتزاجی با استفاده از روش تحلیلی فشار امتزاجی تزریق گاز به مخزن روش های ازدیاد برداشت دانلود مقاله تعیین حداقل فشار امتزاجی با استفاده از روش تحلیلی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری…

  • اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی

    اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن در سطح بین المللی اشغال اشغال نظامی تحلیلی حقوقی از اشغال نظامی اشغال نظامی در اسناد بین المللی دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه حقوق بین الملل اشغال نظامی و تحلیل مصداقی آن…

  • ادبیات و مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی

    ادبیات و مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی دانلود مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی ابعاد رفتار شهروندی سازمان عوامل ارتقا شهروندی كاركنان رفتارهای ضد شهروندی عوامل موثر بر رفتارهای ضد شهروندی جنبه‌های منفی…

  • نظریه های جامعه شناسی در دوران معاصر،جورج ریتزر ، ترجمه محسن ثلاثی

    نظریه های جامعه شناسی در دوران معاصر،جورج ریتزر ، ترجمه محسن ثلاثی نظریه های جامعه شناسی در دوران معاصر جورج ریتزر ترجمه محسن ثلاثی رفتن به سایت اصلی نظریه ھای جامعه شناسی ۲رشته علوم اجتماعینام منبع و مؤلف : نظریه…

  • پرسشنامه تعهد ، وجدان کاری و رضایت از شغل در محل کار

    پرسشنامه تعهد ، وجدان کاری و رضایت از شغل در محل کار پرسشنامه تعهد در محل کار پرسشنامه وجدان کاری در محل کار پرسشنامه رضایت از شغل در محل کار رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعهد ، وجدان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش افزوده اقتصادی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش افزوده اقتصادی مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی ادبیات و مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی پیشینه تحقیق ارزش افزوده اقتصادی دانلود پیشینه تحقیق ارزش افزوده اقتصادی دانلود مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی فصل دوم پایان…

  • پروپوزال پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش

    پروپوزال پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمان پروپوزال پیاده سازی موفق erp در سازمان پیاده سازی موفق erp طراحی مدلی جهت پیاده سازی موفق erp در سازمان اثر مدیریت دانش…

  • مبانی نظری تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

    مبانی نظری تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز اعتبار برند کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز تاثیر اعتبار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند مبانی نظری وفاداری مشتری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری به برند پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری…

  • انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر مبنای موقعیت

    انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر مبنای موقعیت انتخاب رله سیستمهای مخابرات مشارکتی محوشدگی در شبکه های بی سیم روشهای مشارکت در شبکه های مخابرات مشارکتی انتخاب رله برای سیستمهای مخابرات مشارکتی و ارزیابی آن بر…