پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول

پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول

پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول
طراحی محصول
سطوح محصول
طبقه بندی محصول
کالاهای بازاری
طبقه بندی کالاهای صنعتی
روش های متمایز کردن محصولات
تغییر ویژگیهای محصول
تغییر سبک محصول
بازاریابی نام های تجاری لوکس
سلسه مراتب محصولات
سیستم ها و آمیخته های محصول
تجزیه و تحلیل خط محصول
تعیین طول خط محصول
قیمت گذاری آمیخته محصول
قیمت گذاری خط محصول

رفتن به سایت اصلی

عنوان: پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 40 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی- مدیریت بازاریابی بین الملل- استراتژیهای بازاریابی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ” طراحی استراتژیهای محصول ” می باشد که در حجم 40 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که می توان از آن به عنوان ارائه کلاسی استفاده کرد. بخشهای عمده این فایل شامل زیر می باشد:

مقدمه

سطوح محصول: سلسله مراتب ارزش ارائه شده به مشتری

5 سطح محصول

طبقه بندی محصول

طبقه بندی محصولات بر اساس دو معیار دوام و ملموس بودن

طبقه بندی کالاهای مصرفی

کالاهای آسان و طبقه بندی آن

کالاهای بازاری

کالاهای ویژه

کالاهای ناخواسته

طبقه بندی کالاهای صنعتی

روش های متمایز کردن محصولات

تغییر فرم محصول

تغییر ویژگیهای محصول

تولید سفارشی

بهبود کیفیت عملکردی

بهبود کیفیت انطباقی

افزایش دوام

تغییر سبک محصول

تمایز از طریق خدمات

خدمات متمایز سازی شرکتها

طراحی محصول

بازاریابی نام های تجاری لوکس

سلسه مراتب محصولات

سیستم ها و آمیخته های محصول

عرض، طول، عمق و درجه سازگاری آمیخته محصول

استراتژی شرکت ها برای گسترش محصولات

تجزیه و تحلیل خط محصول

تعیین طول خط محصول

روشهای افزایش طول خطوط محصول

انواع روشهای انبساط خطوط محصول

قیمت گذاری آمیخته محصول

قیمت گذاری خط محصول

قیمت گذاری بر مبنای ویژگیهای انتخابی

قیمت گذاری محصولات جنبی

قیمت گذاری دو بخشی

قیمت گذاری محصولات فرعی

قیمت گذاری بسته محصولات

بسته بندی

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

در قلب یک نام تجاری بزرگ و موفق، یک محصول بزرگ و موفق قرار دارد. محصول یکی از عناصر کلیدی پیشنهادات بازاریابی شرکت هاست. در اکثر موارد، رهبران بازار، محصول یا خدمت بسیار با کیفیتی که ارزش زیادی برای مشتریان خلق می کند را به بازار عرضه می کنند. فرایند برنامه ریزی بازاریابی با طراحی پیشنهادی که باید نیاز یا خواسته ای را برآورده کند، آغاز می شود. مشتریان برای ارزیابی پیشنهادات مختلف، از سه معیار اصلی استفاده می کنند: ویژگیها و کیفیت محصولات، آمیخته و کیفیت خدمات و قیمت. در این ارائه ما درباره طراحی استراتژیهای محصول بحث خواهیم کرد.

 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی  رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغیر می باشد.

  • حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی

    حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی اصل برائت حقوق متهم عدالت كیفری دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق حقوق متهم در ایران با نگاهی بر اسناد بین المللی حقوق متهم در نظام حقوقی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد مبانی نظری ارزیابی کارایی و عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی کارایی و عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد ادبیات نظری ارزیابی کارایی و…

  • بررسی حقوقی مالکیت فکری و ابعاد آن در قوانین

    بررسی حقوقی مالکیت فکری و ابعاد آن در قوانین مالكیت مالکیت معنوی حقوق مالكیت فكری دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق بررسی حقوقی مالکیت فکری و ابعاد آن در قوانین مالکیت فکری در حقوق موضوعه رفتن به سایت اصلی…

  • وب سرور اپاچی

    وب سرور اپاچی وب سرور چیست وب سرور آپاچی انواع وب سرور نصب وب سرور آپاچی htaccess دانلود مقاله رشته کامپیوتر و IT دانلود مقاله کامپیوتر و IT رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته کامپیوتر و IT وب سرور…

  • مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی

    مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی اهمیت ولزوم اجرای CRM مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری مدل های پیاده سازی CRM پایان نامه…

  • قاعده غرری و منابع آن

    قاعده غرری و منابع آن مباني قاعده غرر غرر در معاملات بيع غرر در حديث نبوي معيار تشخيص غرر در معامله منابع و مستندات قاعده ي غرر غرر و عقد غرري در اصطلاح فقهي حكم معامله غرري در روايات معاملات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه داخلی سرسختی…

  • پاورپوینت گذری اجمالی بر سیر تحول مدیریت دولتی (بخش دوم کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی)

    پاورپوینت گذری اجمالی بر سیر تحول مدیریت دولتی (بخش دوم کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی) پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی پاورپوینت گذری اجمالی بر سیر تحول مدیریت دولتی سیاست و اداره در مدیریت دولتی نظریه…

  • بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی

    بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی مذهب تشیع ارتباطات فضایی مساجد شیعی ارتباطات فضایی مساجد شیعی بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی دانلود مقالات کارشناسی ارشد معماری دانلود مقالات ارشد معماری رفتن…

  • مقاله دکتری حقوق بین الملل عمومی با عنوان حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در نظام حقوقی دریاها

    مقاله دکتری حقوق بین الملل عمومی با عنوان حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در نظام حقوقی دریاها حقوق بین الملل کنوانسیون 1982 نظام حقوقی دریاها اختلافات بین المللی دانلود مقالات حقوق بین الملل عمومی حل و فصل مسالمت آمیز…