پاورپوینت استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا

پاورپوینت استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا

پاورپوینت استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا
استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا
مروري بر روش كلاسيك تدوين استراتژي
چرخ استراتژي رقابتي
چارچوب استراتژي رقابتي
فرآيند تدوين استراتژي رقابتي
پنج عامل رقابتی
عوامل ساختاری رقابت شدید
دولت نیرویی موثر در رقابت
تحليل ساختاري و استراتژی‌ رقابتی
استراتژی رقابتی ژنریک (عمومی)

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا، در قالب ppt و در 152 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مروري بر روش كلاسيك تدوين استراتژي

چرخ استراتژي رقابتي

چارچوب استراتژي رقابتي

فرآيند تدوين استراتژي رقابتي

تكنيك‌هاي عمومي صنعت

تحلیل ساختاری صنایع

نیروهای پیش‌برنده رقابت در صنعت

تحلیل ساختاری در صنایع

پنج عامل رقابتی

تهدید ورود

موانع ورود

عوامل ساختاری رقابت شدید

موانع خروج و موانع ورود

فشار ناشي از محصولات جايگزين

توان چانه‌زنی خریداران

توان چانه‌زنی تامین‌کنندگان

دولت نیرویی موثر در رقابت

  تحليل ساختاري و استراتژی‌ رقابتی

تعیین موقعیت

تاثیر بر توازن

استراتژی تمایز

استراتژی رقابتی ژنریک (عمومی)

استراتژی‌های عمومی سه گانه

پیشرو بودن در هزینه

قرار گرفتن در يك موقعيت كم هزينه

اجراي استراتژي هزينه كم

راه‌هاي ايجاد تمايز تمايز

فوايد استراتژي تمايز

استراتژي تمرکز

تفاوت بین 3 استراتژی ژنریک

مفاهیم مشترک بین 3 استراتژی ژنریک

ریسک پیشرو بودن در هزینه 

خطرات ناشی از تمایز 

خطرات ناشی از تمرکز 

چارچوبی برای تحلیل رقیب

هدف از استراتژي رقابتي

اجزا تحلیل رقیب 

تجمیع چهار بخش تحلیل رقیب

لزوم وجود سيستم‌هاي اطلاعاتي از رقيب

پیام‌های بازار

نشانه‌هاي بازار

انواع نشانه‌هاي بازار

خصوصيات اصلي رقابت در بيشتر صنايع

بي‌ثباتي صنعت: احتمال جنگ رقابتي

ارزيابي بي ثباتي صنعت

تحركات رقابتي

اقدامات رقابتي

تحركات مشاركتي يا غير تهديد آميز

تحركات تهديد آميز

تحركات تدافعی

انواع التزام در فضاي رقابتي

اجزاي التزام

نقاط محوري

تفاوت خريداران با يكديگر

چارچوب گزينش خريدار و استراتژي

معيارهاي اصلي تعيين  خصوصيات خريدار

گزينش خريدار و استراتژي

استراتژي خريد

هدف خريد

ابعاد استراتژي رقابتي

گروه‌هاي استراتژيكي

گروه‌هاي استراتژيك و سودآوري شركت

جايگاه شركت در درون گروه استراتژيك

پيامدها براي تدوين استراتژي

نقاط قوت و ضعف يك شركت

فرصت‌هاي استراتژيك

تهديدهاي عمده پيش روي شركت

تکامل صنعت

چرخه عمر محصول

فرآيندهاي تكاملي

تثبيت صنعت

محيط‌هاي عمومي صنعت

استراتژي رقابتي در صنايع غير متمركز

عوامل غير متمركز شدن صنعت

رويكردهاي عمومي غلبه بر نبود تمركز

صنايع راكد

مواجهه با عدم تمركز صنعت

گزينه‌هاي استراتژيك براي مقابله با ساختار غير متمركز

تله‌هاي استراتژيك بالقوه

مراحل تدوين استراتژي رقابتي در صنايع غير متمركز

استراتژي رقابتي در صنايع نوظهور

ويژگي‌هاي مشترك ساختاري

مشكلاتي كه توسعه صنعت را محدود مي‌كند

معيارهاي خاص در تعيين ميزان استقبال بازارها

انتخاب‌هاي استراتژيك

زملن‌بندي ورود

شرايط مناسب براي ورود سريع

ريسك‌‌هاي ورود زودهنگام

استراتژي رقابتي در صنايع نوظهور

مواجهه با رقبا

تكنيك‌هاي پيش‌بيني

انتخاب سناريو

گذار صنعت به مرحله بلوغ

تغييرات صنعت در مرحله گذار

بعضي از پيامدهاي استراتژيكي دوره گذار

چالش‌هاي استراتژيك انتقال

پيامدهاي راهبردي بلوغ

رايج‌ترين نتايج ناخوشايند گذار صنعت به مرحله بلوغ

استراتژي رقابتي در صنايع در حال افول

مفهوم استراتژيكي افول : استراتژي «برداشت»

عوامل ساختاري تعيين كننده رقابت در افول

بي‌ثباتي رقابت 

جايگزين‌هاي راهبري در دوره افول

استراتژي راهبري 

انتخاب استراتژي در مرحله افول

چالش‌هاي افول

  آماده سازي شركت براي مرحله  افول

رقابت در صنايع جهاني

تفاوت‌هاي بين رقابت بين‌المللي و ملي

منابع و موانع رقابت جهاني

منابع مزيت رقابت جهاني

موانع رقابت در سطح جهاني

عوامل محيطي موثر در جهاني شدن

نوآوري‌هاي راهبردي موثر در جهاني شدن

رقابت در صنايع جهاني

راه‌هاي استراتژي جايگزين در صنايع جهاني

روندهاي تاثيرگذار در رقابت جهاني

تصميمات استراتژيك

تحلیل استراژیک ادغام عمومی

منافع استراتژی ادغام

هزینه‌های راهبردی ادغام

مسائل ویژه استراتژیک در ادغام رو به جلو

مسائل ویژه استراتژیک در ادغام رو به عقب

ادغام ناقص

شبه ادغام

توهمات در تصمیم‌گیری‌های مربوط به ادغام عمومی

افزایش ظرفیت

عوامل تصميم‌گيري در توسعه ظرفيت

علل ايجاد ظرفيت اضافي

محدوديت‌هاي افزايش ظرفيت

ورود از طريق توسعه دروني

تعريفاستراتژي بازدارنده

ورود از طريق توسعه دروني

اهداف اوليه شركت از ورود دروني

نواقص در بازار براي شركت‌ها

ورود به كسب و كارهاي جديد

ورود تدريجي

فنون پورتفوليو در تحليل رقيب

ماتريس رشد / سهم

فنون پورتفوليو در تحليل رقيب

موقعيت شركت / سطح جذابيت صنعت

چگونگي انجام تحليل صنعت

استراتژي تحليل صنعت

منابع انتشار يافته براي تحليل صنعت

گردآوري داده‌هاي ميداني  براي تحليل صنعتي

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” استراتژي های رقابتي و تكنيك‌هاي تحليل صنعت و رقبا ” می باشد که در حجم 152 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

  • پاورپوینت تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن

    پاورپوینت تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان تامین اجتماعی

    بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان تامین اجتماعی تاثیر اتوماسیون اداری بر مدیران تاثیر اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری نقش اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری بهبود تصمیم گیری مدیران با اتوماسیون اداری اثرات اتوماسیون اداری…

  • پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی

    پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی استفاده از فشار بالا در فراوری مواد غذایی فشار بالا در فراوری مواد غذایی تحقیق استفاده از فشار بالا در…

  • ارزیابی مقایسه ای حجاب زنان در فقه شیعه و اهل کتاب

    ارزیابی مقایسه ای حجاب زنان در فقه شیعه و اهل کتاب حجاب در فقه امامیه حجاب در ادیان اهل کتاب احکام حجاب در فقه امامیه احکام حجاب در ادیان اهل کتاب مبانی فقهی حجاب از منظر فقه امامیه شباهتها و…

  • مهر و تاریخچه آن

    مهر و تاریخچه آن مهر مهرسازی مهر و گرافیک روش ساخت مهر دانلود مقاله مهر و تاریخچه آن تحول موضوعی مهر ها مهر های دوره ی صفوی تصاویر مهر های شاهان صفوی مهر های دوره ی قاجار خرید مقالات گرافیک…

  • سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت و طراحی آن برای سازمان

    سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت و طراحی آن برای سازمان پیاده سازی سیستم ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت طراحی هزینه یابی بر مبنای فعالیت طراحی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی بر مبنای…

  • پاورپوینت شناسایی آلودگی با سنجش از راه دور GIS

    پاورپوینت شناسایی آلودگی با سنجش از راه دور GIS پاورپوینت شناسایی آلودگی با سنجش از راه دور GIS شناسایی آلودگی با سنجش از راه دور GIS کاربرد فناوری های سنجش از دور در پایش آلودگیهای محیط زیست کاربرد سنجش از…

  • پروپوزال اثرات نقش و نگار سفال بر ریسندگی و بافندگی قالی

    پروپوزال اثرات نقش و نگار سفال بر ریسندگی و بافندگی قالی تاریخچه صنعت ریسندگی کلاردشت نقوش سفالهای تپه کلار تأثیر نقوش سفال کلار بر قالی کلاردشت اثرات نقش و نگار سفال بر قالی بررسی نقوش سفال کلار بررسی نقوش قالیهای…

  • ارزیابی پیشینه و ارکان کلاهبرداری و تشریح صورتهای مختلف آن

    ارزیابی پیشینه و ارکان کلاهبرداری و تشریح صورتهای مختلف آن جرم کلاهبرداری دانلود پایان نامه کلاهبرداری تاریخچه و ماهیت کلاهبرداری و بررسی عاملهای آن صورتهای مختلف کلاهبردری ارزیابی پیشینه و ارکان کلاهبرداری و تشریح صورتهای مختلف آن تاریخچه و ماهیت…

  • موقعیت کنونی طلاق در قوانين ايران

    موقعیت کنونی طلاق در قوانين ايران "تعریف لغوی و اصطلاحی طلاق" طلاق در قوانین ایران قوانین طلاق توافقی در ایران قوانین طلاق در جمهوری اسلامی ایران قوانین مربوط به طلاق در ایران قوانین حقوقی طلاق در ایران اختیار طلاق اختیار…