مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

ضرورت بهره‌گیری از CRM

در رقابت روزافزون برای کسب برتری در بازاریابی، بسیاری از شرکت‌ها از سیستم‌های CRM برای بهبود هوش تجاری، تصمیم‌گیری، تقویت ارتباط با مشتری و افزایش کیفیت خدمات و محصولات استفاده کرده‌اند. زیربنای مفهوم مدیریت مشتری‌مدار، شناخت و کسب رضایت مشتریان است که منجر به حفظ آنها می‌شود.مدیریت ارتباط با مشتری یک دید و رویکرد وسیع برای یکپارچه‌سازی تعاملات سازمان و مشتریانش در حوزه‌های فروش، بازاریابی و نگهداری مشتری به منظور ایجاد و افزایش ارزش برای شرکت و مشتریانش ارائه می‌کند. برخی روندهای اخیر بر توانایی سازمان‌ها برای ایجاد روابط پایدارتر با مشتریان اثرگذار بوده است؛ در این میان افزایش قدرت کامپیوترها و در دسترس قرار گرفتن ابزارهای فوق پیشرفته برای انجام فرایندهای داده‌کاوی و تحلیل داده‌ها، ظهور تجارت الکترونیکی و توانایی هدف‌گیری مشتریان از طریق اینترنت با هزینه بسیار کمتر و افزایش توجه به اهمیت حفظ مشتریان و ارزش دوره عمر آنها، مهمترین عوامل موثر بوده‌اند.

 

 

بسیاری از مطالعات در بازاریابی نشان داده است که استفاده از ابزارهای داده‌کاوی در CRM می‌تواند کارایی شرکت‌ها را افزایش دهد. مدیران برای کاهش مشتریان از دست رفته نیاز به شناخت رفتار مشتریان و عوامل کسب رضایت آنها دارند. بکارگیری داده‌کاوی در پایگاه‌های داده بزرگ کمک می‌کند تا با کشف روابط و روندهای ناشناخته در ارتباط با مشتریان، تصمیم‌های پیچیده تجاری آسانتر و با دانش عمیق‌تر انجام پذیرد.سازمان‌ها باید منابع محدود خود را به مشتریان سودآور خود تخصیص دهند تا بیشترین سود را کسب کنند؛ از اینرو بخش‌بندی مشتریان بر اساس ویژگی‌های آنها و ارزشی که برای سازمان ایجاد می‌کنند اهمیت پیدا می‌کند. همچنین بر اساس دسته‌بندی مشتریان سازمان می‌تواند استراتژی‌های اختصاصی برای برخورد با هر دسته از مشتریان تعریف نماید. 

 

 

 

علل پیاده‌سازی CRM

تحقیقی که توسط سوییت در سالهای 2001 تا 2004 در بین شرکت‌های استفاده کننده از CRM در انگلیس صورت گرفته، نشان می‌دهد که عوامل مهم برای پیاده‌سازی CRM در سازمان‌ها، بهبود رضایت مشتری، حفظ مشتریان موجود، بهبود ارزش طول عمر مشتری، کسب اطلاعات استراتژیک، جذب مشتریان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌باشد (اکبری 1389).بکارگیری سیستم‌های CRM برای جذب مشتریان جدید اهمیت کمتری در این تحقیق داشته است. اکثر مدیران دریافته‌اند که کسب مشتری جدید هزینه بیشتری نسبت به نگهداری مشتری موجود دارد.در تحقیق دیگری نشان داده شده است که بدست آوردن مشتری مهم است اما نگهداری و رضایت آنها اهمیت بیشتری دارد و حفظ مشتری موجود هزینه کمتری دارد (Zineldin 1999). 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

1    فصل دوم:    2
1.1    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    3
1.1.1    تاریخچه CRM    4
1.1.2    ضرورت بهره‌گیری از CRM    5
1.1.3    علل پیاده‌سازی CRM    6
1.1.4    انواع مدیریت ارتباط با مشتری    7
1.1.5    رویگردانی مشتری    8

1.2    پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    11
1.2.1    تحقیقات انجام شده در خارج از کشور    12
1.2.2    تحقیقات انجام شده در داخل کشور    22
1.2.3    خلاصه تحقیقات انجام شده    23

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 2 مبانی نظری داده کاوی پیشینه داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی تاریخچه داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در…

  • جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی

    جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی جهاد خودكفایی امنیت غذایی رفاه اجتماعی مدیریت جهادی جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی سازمانی مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی سازمانی…

  • پروپوزال عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

    پروپوزال عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها پروپوزال زنجیره تامین پروپوزال ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد صنایع غذایی ارزیابی عملکرد زنجیره تامین شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین پروپوزال ارزیابی عملکرد زنجیره…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع در شركت های بیمه

    پروپوزال و طرح تفصیلی رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع در شركت های بیمه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال مدیریت کیفیت جامع مدیریت دانش در شركتهای بیمه مدیریت کیفیت جامع در شركتهای بیمه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای بیمه پیاده…

  • مبانی نظری ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها و راه حلهای مناسب وصول

    مبانی نظری ارزیابی علل ایجاد مطالبات سررسید گذشته و معوق انواع بانکها و راه حلهای مناسب وصول مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران راه حل های مناسب وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مبانی نظری مطالبات…

  • پایان نامه کارشناسی مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان بررسی شبكه های Ad – hoc

    پایان نامه کارشناسی مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان بررسی شبكه های Ad – hoc مسیریابی شبکه پروتكلهای شبکه شبكه های Ad – hoc توسعه ارتباطات بی سیم بررسی لایه دیتا لینك و زیر لایه كنترل دستیابی به محیط…

  • بررسی اهل بیت در آیه تطهیر

    بررسی اهل بیت در آیه تطهیر آیه تطهیر آیه تطهیر چیست سوره آیه تطهیر اهل بیت در قرآن آیه تطهیر در تفسیر پیامبر دانلود پایان نامه آیه تطهیر دانلود پایان نامه معارف و الهیات اهل بیت در آیه تطهیر بررسی…

  • جایگاه اخلاق حرفه ای در پژوهش با تاکید بر حقوق کیفری

    جایگاه اخلاق حرفه ای در پژوهش با تاکید بر حقوق کیفری اخلاق پژوهش در حقوق کیفری اخلاق حرفه ای در پژوهش اخلاق پژوهشگری در حقوق کیفری خاستگاه مسائل اخلاقى در پژوهش مسایل اخلاقی مربرط به فرآیند پژوهش مقاله اخلاق در…